We're all on drugs

Jo, såhär kul hade vi @ school idag.


Hintar lite, höger pupill ska INTE se ut sådär normalt.. Tihi, tänk vad lite pupillvidgande ögondroppar kan göra.


Annat kul att veta; över en vecka snusfri, och jag har fortfarande ingen aning om vad jag håller på med. Jag tror inte att jag vill sluta, inte än iaf. Gosh så förvirrad jag kan bli av mig själv ^^' .. Jag tänker iaf inte ha något återfall, ännu..

Jag undrar om det är avsaknaden av nikotin som gör att jag har så grymt svårt att koncentrera mig på de flesta av våra föreläsningar som vi har nu. Antingen det eller så är de helt enkelt inte speciellt intressanta. Känner mig lite som JD i Scrubs när man tiltar huvudet lite, stirrar på projektorduken och bara far iväg med tankarna för att plötsligt väckas ur dagdrömmeriet flera minuter senare och inte ha en aning om vad man missat och vad som snackas om där och då. Typiskt.


Tur att det är fredag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul att leka med sånt :P

2010-09-26 @ 21:24:05
URL: http://fiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0