Festival faaail

Är galet besviken på Sonisphere i Sverige. FÖRST är de galet sega med att annonsera något överhuvudtaget, och när de väl gör det lägger de datumet till den 9e Juli, samma dag som Getaway kör sin sista dag. Som om inte det räckte kan man fetglömma att få se the big four i Sverige i sommar det här året heller, för de lirar fan i Frankrike den dagen! SÅ .. i bästa fall drar de Slipknot, and that's about it. Deras organisering sög ju iofs redan förra året, så man borde kanske inte bli överraskad, men då hade de iaf fullt med feta bandsläpp.

Nej, Sonisphere kommer absolut dissas i år, och jag tror knappast jag är ensam om att skippa det. Tacka fan för Sweden Rock, Metaltown och Getaway Rock!


Sonisphere förra året, sjöblöta och leriga innan man ens hunnit vara där, haha. Banden gjorde det dock sjukt värt det. Vad de än kommer släppa för band imorgon har jag som svårt att föreställa mig att det når upp i samma klass som då.

Kommentarer
Postat av: Tina sandberg

du skull ha hört vad mamma sa angående blden, hon ba där är ju fredde & danne!!! och ja ba och linda? vem då? den där fjutten ?? XD HAHAHAHA

2011-03-07 @ 16:41:14
Postat av: LuuH

Hahahahahahaa! Satans kärring ;)

2011-03-07 @ 23:05:51
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0