I can't meet you here tomorrow

Har typ glömt bort hur man gör för att skriva här, hade jag inte haft på spara lösenord hade det varit jävligt kört. Mmmyeah whatever...

Idag har jag för en gångs skull gjort en bra jävla middag åt mig själv, och nu sitter man här med tända ljus och lyssnar på musik. Riktigt nice, ibland är det galet skönt att bara vara själv.

ÖÖH,, annars saknar jag bara sommaren som var helt jävla underbar, festivalsommaren 2011 röjde så jävla hårt. FORT GICK DET! Anyway, september drar iväg fortare än fan och snart är det dags att bestämma var jag tänker hamna för att fortsätta utbildningen. Har helt sinnessjukt mycket beslutsångest.. Sunderbyn eller stanna i Umeå är valmöjligheterna för mig iaf, och det är från termin 6 det gäller, dvs nästa höst. KCUF. Velar fram och tillbaka som en galning :/

JAG VET FAN INTE.



Alice In Chains - Don't Follow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0